De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de AKG K 271 MK II zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

freakyjurre 25-09-2013
Geschreven voor: AKG K 271 MK II zwart

zeer goede hoofdtelefoon, geluidskwaliteit is super!
hij heeft 2 nadelen, na ontvangen merkte ik na een dag of 3 dat er een rammeltje in zat.. heb hem open geschroefd en er bleek een los stukje kunststof in de schaal te zitten, deze is er zeer waarschijnlijk tijdens de productie in gevallen aangezien ik nergens schade zag aan het kunststof.
nu naar bijna 2 jaar zit er weer een rammeltje in, nu in het deel achter het akg logo, hier kun je zelf niet bij komen dus hij gaat naar akg terug voor reparatie, gelukkig zit er 3 jaar garantie op.
nog een klein puntje is dat ik last krijg van mijn oren na hem langer als 2 a 3 uur op te hebben. dit zou ook door flaporen kunnen ontstaan.
oja en nog een tip van flip, bestel hem niet bij bax shop maar bij rock palace, hier is hij 119 euro ipv 149 euro wat volgens kies keurig het goedkoopst moet wezen.